Monday, January 14, 2008

Τραγουδάκια-παιχνιδάκια

Μετά απο πρόσκληση του Πνέυματος, σας παραθέτω τις μελωδίες που με συνοδεύουν...
Λοιπόν, επειδή παρ'όλο που δεν μου φαίνεται συμπαθώ αρκετά τον πιο βαρύ ήχο, ορίστε το πρώτο άκουσμα....STREAM OF PASSION-PASSION
This feeling's rushing through me and again, I'm willing to surrender....

Περνώντας στην ελληνική σκηνη, θα βάλω κάι που αγαπώ πολύ ανέκανθεν αλλά αυτήν την περίοδο με εκφράζει όσο τίποτα.... ΕΥΣΤΑΘΙΑ-ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ
Γι'αυτό δεν έχω τίποτα άλλο να πω....ένα μεγάλο κενό....ένα μηδενικό ...χωρίς εσένα

Τέλος, επειδή πεθαίνω για τανγκό, να ένα από ωραιότερα τραγούδια. Αξίζει να δείτε όλο το video....El tango de Roxanne
Why does my heart cry? Feelings I can't hide....ίσως αυτή η φράση εκφράζει όλη την ουσία αυτού του χορού....


Τρια τόσο διαφοετικά κομμάτια και τρεις τελείως διαφορετικές πλευρές μου...
Προσκαλώ να μου δείξουν τις δικές τους πλευρές την Κυβέλη και τον Κούκω....

2 comments:

πνευμα said...

Πολύ όμορφες επιλογές και ειδικά το τανγκό...

Σε ευχαριστώ που αποδέχτηκες την πρόσκληση μου.

Καλησπέρα

Roadartist said...

Πολύ όμορφες επιλογές.. Πάντα έτσι .. να γεμίζεις τη ζωή σου με όσα σε ταξιδεύουν !)