Wednesday, February 27, 2008

Φίλοι, φίλοι....

Η Ενεσούλα μου πάσαρε ένα ακόμα παιχνιδάκι...μου ζήτησε και ο Κούκως νεο ποστ και δεν μπόρεσα να αρνηθώ...τι είναι οι φιλία δεν ξέρω ειλικρινά....
είχα φίλους που πίστευα περισσότερο από τον εαυτό μου και με παράτησαν σταν κρυα του λουτρού(θα έλεγα με πρόδωσαν μα είναι πολύ βαρύγδουπο και δεν αξίζει τέτοιες λέξεις μια τόσο φθηνή συμπεριφορά)
είχα φίλους που αγαπούσα μα με ξέχασαν ή τους ξέχασα εγώ...
είχα φίλους-ερωτες που ξανάγιναν φίλοι χωρίς να πάψουν να είναι έρωτες...
είχα φίλους που τους ήξερα λίγο μα με στήριξαν πολύ..
είχα φίλους που δεν έχω δει ποτέ ζωντανά...
γι'αυτό έπαψα να ορίζω τη φιλία...και για μένα είναι μια πολύ γενική έννοια, χωρίς να παύει να έιναι πολύτιμη. Φίλος έιναι εκείνος που ήταν εκεί οταν τον χρειάστηκα έστω και μια μόνο φορά. Που με έκανε να χαμογελάσω, δεν με παράτησε στα δύσκολα, συγχώρεσε και έκλεισε τα μάτια. Κείνος που με δέχτηκε με χαρά. Αλλά ακόμα ψάχνω για κείνον τον φίλο, που θα μπορέσω να τον πάρω οποιαδήποτε ώρα για να του πω έλα, και να έρθει. Και προς το παρόν προσπαθώ να γίνω εγώ έτσι για αυτούς που γνωρίζω.
Πάντως οφείλω ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους όσους μου χαρισαν έστω και μια στιγμή χαράς, όσοι ήταν εκεί για μένα κάποτε όταν το είχα ανάγκη. Εσείς ειστε οι φίλοι μου, και δεν τις ξεχνάω τις στιγμές να το ξέρετε...

7 comments:

KouKos said...

Κάτι ήξερα και σου ζητούσα να γράψεις ανάρτηση oneirosineparmenh μου!
Πραγματικά, δύσκολο να έχεις φίλους... για την ακρίβεια, είναι τόσο δύσκολο, όσο δύσκολο είναι να είσαι φίλος.
Μου θύμισε η ανάρτησή σου πολλούς φίλους που "έχασα" λόγο της ρουτίνας της καθημερινότητας, ή ακόμα και της απόστασης. Φίλους που μου στάθηκαν σε δύσκολες στιγμές, αλλά και φίλους με τους οποίους περάσαμε αξέχαστα -φοιτητικά- χρόνια.
Όμως, κι αν χαθήκαμε, επειδή έτσι το θέλησε η μοίρα, δεν παύουμε να κάνουμε που και που μια καλή σκέψη για εκείνους. Να είναι καλά, όπου κι αν βρίσκονται...

Ενεσούλα said...

"είχα φίλους-ερωτες που ξανάγιναν φίλοι χωρίς να πάψουν να είναι έρωτες..."
Πολύ με άγγιξε αυτή η φράση.
Έτσι είναι, ακριβώς.
Φιλάκια κούκλα κι ευχαριστώ για την ανταπόκριση!

oneiroparmenh said...

Φιλία...
Ναι πράγματι αυτή ηλέξη σηκώνει μεγάλη συζήτηση...

Πάντως είναι πολύ σημαντικό να έχεις καλούς κι αληθινούς φίλους...Οι στιγμές μαζί τους μένουν για πάντα στην καρδιά σου...

Καλησπέρα...

πνευμα said...

Φίλος είναι εκείνος που σου κρατάει το χέρι μα αγγίζει την καρδιά σου...

Την καλησπέρα μου

Dr_MAD said...

Φίλος είναι αυτός που δε θα σε περάσει ποτέ για κάποιον άλλον. Είναι δηλαδή αυτός που κάνει μέρος της αλήθειας σου δική του.

Ο,τι θυμάμαι χαίρομαι εγώ

MATRIX said...

Ο πραγματικός φίλος στη χαρά σου, στην ευτυχία σου θα δοκιμαστεί! Όχι στον πόνο, που ίσως να θέλεις και να μείνεις μόνος! Η ευτυχία δεν αντέχεται, όταν δεν τη μοιράζεσαι! Εκεί,στην ευτυχισμένη στιγμή σου θα χρειαστείς το φίλο και τότε θα αποδειχθεί ποιος είναι αυτός που θα τη ζηλέψει

Όλγα said...

είχα φίλους-ερωτες που ξανάγιναν φίλοι χωρίς να πάψουν να είναι έρωτες...
πραγματικά η πιο κατάλληλη φράση για όλους αυτούς τους φίλους που καταλήξαμε μαζί, και έπειτα συνεχίσαμε την φιλία που μας έδεσε, χωρίς να ξεχνάει κανείς τον έρωτα που ζήσαμε....
όσον άφορα την φιλία, ως επί το πλείστον τα άτομα που θεώρεις πιο κοντά σου, σε απογοητεύουν, και αυτοί που τους γνωρίζεις πιο λίγο, είναι δίπλα σου κάθε στιγμή...και τελικά καταλαβαίνεις την αξία κάποιων ατόμων, άλλα και τον τρόπο τον όποιο δημιουργήτε μια καινούρια φιλία....που αντέχει στο χρόνο και δυναμώνει κάθε μέρα....


Αλεπού