Sunday, August 5, 2007

Ο Αύγουστος και εγώ

Ο Αυγουστος μπήκε δροσερός και φρέσκος. Και φέρνει διακοπές. Πλοία που φεύγουν και σε παίρνουν σε μέρη με άσπρα ασβεστωμένα σπιτάκια, με απέρνατες παραλίες και ελευθερία.Αυτό που εμπνέουν πάντα τα νησάκια. Μόναχα ουρανός και αέρας και μοναξιά που λέει και ο Δεληβοριάς και όλα αυτά κάτω από τον καυτό ήλιο.Μια κάθαρση με γέυση από αλάτι και ιώδιο.
Και δυο γαλάζια μάτια που ακόμα δεν τους έχω εξομολογηθεί πόσο τα αγαπάω. Γιατί φοβάμαι οτι μόλις το πω η μαγεία θα χαθεί. Γιατί πάλι πνίγομαι μέσα σε λέξεις ασήμαντες και συναισθήματα απροσδιόριστα. Γιατί ψάχνω συνεχώς το εγώ μου και αυτό όλο ξεφεύγει και μεταλλάσσεται. Γιατί θέλω να κλάψω με τις ώρες και να ουλριάξω αυτά που νιώθω χωρίς αναστολές. Γιατί ψάχνω κάποιον να τον ρωτήσω γιατί; και να έχει μια καλή απάντηση.
Αλλά ξέφυγα από το θέμα μου, τον Αύγουστο μου, που θα μου αποκαλύψει τι θα κάνω για τα επόμενα χρόνια, θα με ενηλικιώσει και θα μου χαρίσει πολλές συναντήσεις με ανθρώπους που αγαπώ. και αν μέσα σε όλα αυτά με βρω και μένα , τόσο το καλύτερο. Αν όχι, έχω ακόμα πολλά καλοκαίρια. Καλό σας καλοκαίρι λοιπόν , αγαπητοί συνταξιδιώτες ....

2 comments:

Natalia said...

καλό ταξίδι μικρή, κυριολεκτικά και μεταφορικά... τα πιο σημαντικά ταξίδια είναι αυτά που κάνουμε με τη σκέψη, να το θυμάσαι.
εγώ γύρισα από αμερική, αλλά η επόμενη εβδομάδα θα με βρει σε ένα μέρος σαν αυτό που περιγράφεις. μέσα μου όμως, ταξιδεύω πάντα. ελπίζω να τρακάρουμε σε κάποιον γαλαξία.
να είσαι δυνατή, να διεκδικείς και να μη φοβάσαι να πεις αυτά που νιώθεις κι ας σου βγει σε κακό. μην κάνεις τα ίδια λάθη...
σου εύχομαι να ζήσεις τις πιο όμορφες στιγμές σ' αυτό το ταξίδι. και σε κάθε ταξίδι.
και μην ξεχάσεις, σημασία δεν έχει ο προορισμός, η διαδρομή είναι αυτή που θα σε κάνει σοφότερη. η ιθάκη θα είναι πάντα εκεί και θα περιμένει, ανεξάρτητα από το πότε θα φτάσεις...

aggelika said...

συμφωνώ με την natalia..το ταξίδι έχει περισσότερη σημασία!

Καλά να περνάς πάντα!