Tuesday, November 27, 2007

Οι μικρές μου αγάπες

Αφού με προσκάλεσε η Ναταλία, δεν μπορούσα να αρνηθώ...
Τα αγαπημένα μου πράγματα λοιπόν είναι...
1)παπούτσια του χορού, ειδικά εκείνα για το τανγκό καθώς και όλα τα ανάλογα αξεσουάρ που έχω....
2)φουλάρια, κασκόλ και πάσης φύσεως πασμίνες που στολίζουν το λαιμό μου με τα πρώτα κρύα...
3)ένα βραχιόλι που μου θυμίζουν καλοκαίρι, διακοπές και εκείνον που το χάρισε και ένα δαχτυλίδι που το βρήκα στην παραλία και το ερωτεύτηκα
4)οι ποιητικές συλλογές , ειδικά τα Άπαντα της Πολυδούρη
5) οι μουσική μου σε σιντί, υπολογιστή, κασσέτες και όπου αλλού βρίσκεται για να με συναντάει όταν τη χρειάζομαι


φωτογραφίες δεν υπόσχομαι, αφήνω την φαντασία σας ελεύθερη...
χμμμμ θα προσκαλεσω την Αγγελική μου φαίνεται και τον καφετζή αν θέλουν βεβαίως....

1 comment:

πνευμα said...

Πέρασα απλά να σου ευχηθώ Χαρούμενα Χριστούγεννα με αγάπη και υγεία.