Sunday, July 15, 2007

Time to live

Είμαι πολύ παράξενη τον τελευταίο καιρό...κάτι συμβαίνει κάτι αλλάζει...έχω πάθει ψύχωση με όλη τη σημασία της λέξεις με τη σχέση μου...δηλαδή κάνω σαν υστερική να τον δω. Όταν βγαίνω με φίλους αντί να περνάω καλά σκέφτομαι οτι λείπει αυτός, είμαι άρρωστη πλέον. Κινδυνέυω να μετατραπώ σε παθολογική γκόμενα που κλαψουρίζει όταν δεν βγαίνει με τον καλό της και τον σέρνει παντού μαζί. Περίεργο, γιατί τον τελευταίο καιρό εγώ ήμουν αυτή που πίστευα ακράδαντα οτι η σχέση δεν είναι το κέντρο του κόσμου, αλλά ένα όμορφο κομμάτι του. Νομίζω οτι αρχίζω πάλι τα ίδια λάθη. Αυτή η εξάρτηση πρέπει να σταματήσει. Πριν γίνω κάποια που σιχαίνομαι. Περάνει δύσκολα, χρειάζονται χρόνο με την οικογένεια του τώρα. Χρειάζεται χώρο. Είναι κουρασμένος(χτυπάνε οι σειρήνες εδώ του κτητικού θηλυκού μέσα μου). Πόσο μπανάλ καταστάσεις Θέε μου...με σιχαίνομαι. Καιρός να σοβαρευώ και να ωριμάσω λίγο. Και να ζήσω τη ζωή ΜΟΥ, γιατί δεν θα μπορέσω να την ξαναγράψω αργότερα, και ούτε έχω όρεξη να κλαίγομαι οτι αφιερώθηκα σε ανούσια πράγματα. Καιρός να ζήσω λοιπόν...

1 comment:

Natalia said...

πάντα να θυμάσαι ότι, πριν απ' όλα τα άλλα, πρέπει να ζήσεις. μην κάνεις πράγματα και μην ανεχτείς συνπεριφορές που στην πορεία θα μετανιώσεις. να είσαι ο εαυτός σου, να νιώθεις και να ζεις. και να αγαπάς φυσικά, να αγαπάς πολύ, αλλά όχι σε σημείο που να γίνεις μια άλλη. αλλιώς, χρόνια μετά θα κοιτάξεις πίσω και θα δεις μια άγνωστη. στο λέει κάποια που είναι 10 χρόνια μετά από 'κει που είσαι τώρα. και δεν είναι ό,τι καλύτερο να ξαναψάχνεις τον εαυτό και την ταυτότητά σου στο κατώφλι των 30 (όχι ότι είναι καλό σε οποιαδήποτε ηλικία).
εγώ φεύγω, πάω αρκετά μακρυά για να με βρω ή τουλάχιστο να καταλάβω ποια είμαι και τί θέλω. εγκαταλείπω το παρελθόν μου και το παρόν (που μέσα σ' όλα τα υπόλοιπα εμπεριέχει έναν παραλίγο μεγάλο έρωτα) και πάω να φλερτάρω με το άγνωστο, κυριολεκτικά και μεταφορικά. το έχω ανάγκη, γιατί τόσα χρόνια ήμουν μια άλλη...
όταν γυρίσω από αμερική, αν θες, τα λέμε πίνοντας καφεδάκι.
μου άρεσε η περιγραφή που μου δίνεις και σ' ευχαριστώ πολύ. δεν ξέρω κατά πόσο είναι ακριβής βέβαια, γιατί εγώ νιώθω το άκρως αντίθετο...
συγγνώμη για τη φλυαρία, να προσέχεις και να είσαι πάντα καλά.